רון דרמר: "היכולת הגרעינית של איראן הושמדה לחלוטין"
השר לשעבר נשא הלילה דברים בגאלה של איחוד הצלה וסיפק אמירות חדות על המצב הביטחוני. "המלחמה בעזה הסתיימה בתנאים של ישראל", הבהיר בהתייחס למגעים. על הברית עם ארצות הברית אמר: "ישראל בת ברית טובה יותר מצרפת ובריטניה"
