גלולת היום שאחרי נוספת נכנסת לשוק הישראלי
לא רק פוסטינור: חברת כצט הודיעה על שיווקה של גלולת "היום שאחרי" - Norlevo, שנועדה לנגוס בהכנסות שוק אמצעי המניעה למקרי חירום, המגלגלת לפי הערכות כ-20 מיליון שקל בשנה
לא רק פוסטינור: חברת כצט הודיעה על שיווקה של גלולת "היום שאחרי" - Norlevo, שנועדה לנגוס בהכנסות שוק אמצעי המניעה למקרי חירום, המגלגלת לפי הערכות כ-20 מיליון שקל בשנה
למקום השני בדרוג של ארגון ויצו הגיעה פרסומת לדאודורנט AXE. עו"ד ארנה לין, יו"ר צוות השופטים: "נשים בפרט והציבור בכלל צריך לחשוב מחדש איזה מוצרים כדאי לקנות"