סקר TIM דצמבר: גוגל ממשיך להוביל
היחלשות משמעותית בחשיפה לאתרי האינטרנט המובילים בישראל בחודש החולף. בגזרת הספורט מתרחב הפער וההובלה ניתנת שוב ל-ONE עם 11.9%
היחלשות משמעותית בחשיפה לאתרי האינטרנט המובילים בישראל בחודש החולף. בגזרת הספורט מתרחב הפער וההובלה ניתנת שוב ל-ONE עם 11.9%
תוך שנה עלה מספר הגולשים מהטאבלט מנתון של 12% בסוף שנת 2011 ל-22% כעת. עוד עולה מהסקר כי הפעילות הנפוצה ביותר באינטרנט בישראל היא ברשתות החברתיות
נתון שיא למנוע החיפוש בחצי השנה האחרונה - 91.7%. עוד בחמישיה הפותחת - יוטיוב, פייסבוק, Ynet ו-וואלה!. עלייה לאתרי החדשות בשל מבצע "עמוד ענן" והבחירות המתקרבות
וואלה! נמצא בנתון השיא של חצי השנה האחרונה. בגזרת הכלכלה: "גלובס" ו"דה מרקר" בירידה. וגם, על רקע המשבר במעריב, NRG מציג היחלשות משמעותית ונתון שפל של חצי שנה
הפער בהיקף החשיפה בין וואלה! ל-ynet מתרחב גם בחודש החולף - כך עולה מנתוני הסקר. וגם, דווקא על רקע המשבר במעריב מציג NRG התחזקות משמעותית
עלייה קלה בחשיפה לאתרים הישראלים והבינלאומיים. אתר הלוחות "יד 2" בבעלות וואלה! מזנק ל-29.4%. בגזרה הכלכלית: כלכליסט מוביל, אך גלובס חוזר לגבור על דה מרקר במקום ה-2
סקר TIM לחודש יוני מגלה ש-42% מחוברים במהירות 10 מגה ומעלה. וגם: מי גולש יותר ומי פחות, מאיפה ובאילו מכשירים
יוטיוב חוזר למקום השלישי אחרי גוגל ופייסבוק. בגזרת הספורט - אתר ספורט5 חוזר להוביל, ובקרב האתרים הכלכליים - "כלכליסט" שומר על הבכורה
וואלה! עוקף את יוטיוב וניצב במקום השלישי. מהפך גם בגזרת אתרי הספורט: ONE גובר על ספורט 5 וממשיך את מגמת הצמיחה
עוד בחמישיה הפותחת - יוטיוב, פייסבוק, Ynet ו-וואלה!. לראשונה - נתונים גם על גלישה דרך הסלולר
כל האתרים המובילים איבדו אחוזי חשיפה ספורים בספטמבר. האתרים הכלכליים דווקא עולים, ואתר הארץ מתרומם
אין שינוי בצמרת האתרים הנצפים בישראל. גוגל, פייסבוק ויוטיוב עולים מעט. אתר הארץ ממשיך לרדת
בצמרת האתרים במובילים אין שינוי. גוגל בראש עם 91.9%, פייסבוק ויו טיוב אחריו. אתר נענע 10 רושם ירידה של 4% בשיעור החשיפה
על פי הסקר החצי שנתי צמרת האתרים המובילים יציבה. גוגל בראש עם 91.1%. שיעור החשיפה השבועי לוואלה! עמד בחציון האחרון על 63.1%
סקר TIM לחודש מאי שומר על הנתונים הרגילים: גוגל מוביל, פייסבוק ויוטיוב אחריו, וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל
וואלה! שומר את מקומו כאתר הישראלי המוביל. כמחצית מהגולשים מקבלים דיוור מאתרי קניות חברתיות
וואלה! עולה ב-8% ודוחק את יוטיוב למקום הרביעי. mako מתחזק ושיעור החשיפה אליו עומד על 42%. גלובס ודה מרקר- תיקו
שיעור החשיפה לאתר עומד על 62.4%. פייסבוק ויו טיוב רשמו בחודש האחרון זינוק, גוגל מוביל את הטבלה עם שיעור חשיפה של 91.7%
צמרת אתרי התוכן הישראלים נשארת יציבה בהשוואה לחודש ספטמבר. לוח יד 2 רושם עלייה לעומת החודש הקודם
אתר הוידאו יו טיוב נחלש, ואחרי חודשיים בצמרת הדרוג חוזר למקום הרביעי עם שיעור חשיפה של 59.4% בלבד. אתר ספורט 5 פותח פער על ONE
גוגל מוביל בשיעור החשיפה לאתרים עם 91.1%. וואלה! עם שיעור חשיפה של 63.1%. אתרי הספורט רושמים תיקו
אתר הווידאו טיפס למקום השלישי בדירוג האתרים המובילים עם שיעור חשיפה של 64.3%. וואלה! מוסיף להיות האתר הישראלי המוביל
רוב האתרים בדרוג רשמו עליה גדולה בשיעורי החשיפה. אתרי הספורט הריחו את המונדיאל כבר בחודש מאי, בצמרת אין שינוי
החשיפה למרבית האתרים הישראלים ירדה בחודש האחרון. יו טיוב שב ועבר את ynet והוא במקום הרביעי בטבלה עם 58.6%
וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל אחרי גוגל ולראשונה גם אחרי פייסבוק. קשת נפרדת מ"האח הגדול" ו-mako נפרד משישה אחוזים לעומת הסקר של חודש פברואר
בצמרת אין חדש, יו טיוב נחלש ומאפשר ל-ynet לחזור אל המקום הרביעי בטבלת החשיפה לאתרים. הפער בין TheMarker לגלובס מצטמצם
על פי הסקר לאתר יותר ממליון גולשים בשבוע. רוע שגב, סמנכ"ל האתר: "יד 2 הוא אתר הלוחות היחיד שנכנס לעשירייה הראשונה של האתרים בישראל כבר שנה שניה ברציפות"
אתר הוידאו יו טיוב מתקדם בטבלה ודוחק את ynet למקום החמישי. mako של קשת מזנק ל-40.8%. תודה לך אח גדול
על פי הסקר החצי שנתי: פייסבוק התחזק בכ-90% מהחציון המקביל אשתקד והוא נמצא במקום השלישי בדרוג. שעור החשיפה ל-mako של קשת עלה ל-32.5%
הרשת החברתית מוסיפה להתחזק ומגיעה אל המקום השלישי בדרוג החשיפה לאתרים. וואלה! שומרת על יציבות בצמרת האתרים הישראלים
בצמרת האתרים המובילים אין שינוי. פייסבוק מתקרב למקום השלישי עם 56.5% מרחק שלוש עשיריות בלבד מ-ynet
בצמרת האתרים המובילים אין שינוי. החגים נותנים את אותותיהם בשיעורי החשיפה של האתרים הכלכליים ואתרי הספורט
בצמרת האתרים אין חדש, פייסבוק מוסיף להתחזק. mako של קשת עבר לראשונה בדרוג את נענע 10
על פי דרוג נתוני החשיפה לאתרי אינטרנט במחצית הראשונה של 2009, וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל עם שיעור חשיפה 67.5%. יו טיוב ופייסבוק מזנקים
הגולשים הישראלים נמצאים הרבה ברשת 3.5 שעות ביום, ו-13 אחוז מהם גולשים בסלולר, לפי סקר TIM החצי שנתי
וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל. ynet ויו טיוב מתחזקים. האתרים של רשת וקשת בירידה למרות "כוכב נולד" והמירוץ למיליון"
גוגל ממשיך להוביל את צמרת האתרים בישראל, וואלה! מגדילה את הפער על ynet ובלי "האח הגדול" גם mako בירידה
וואלה! הוא האתר הישראלי המוביל. החשיפה ל-mako זינקה במרץ ל-28.7% ולמרות הקיטורים על הממשק החדש, פייסבוק ממשיך לעלות
וואלה! הוא האתר הישראלי הניצפה ביותר עם שיעור חשיפה של 68.4%. mako של קשת בירידה חדה, האתרים הכלכליים בעלייה
אין חדש בצמרת האתרים המובילים: וואלה! עם שיעור חשיפה של 70.5%. התחזקות ל-nrg ונענע 10, האתרים הכלכליים בירידה
קשת רשמה את העלייה הגבוה ביותר עם השקת mako. המשבר הכלכלי לא השפיע על החשיפה ל-TheMarker
לפי נתוני סקר TIM החצי שנתי, 26% מבני 13-17 בישראל גולשים באינטרנט במכשיר הסלולר
בצמרת הדרוג אין שינוי. האח הגדול ממשיך לחזק את MAKO והרשת החברתית מקושרים נמדדת לראשונה
חופשת הקיץ נותנת אותותיה בסקר. וואלה! יציבה במקום השני, בנענע 10 מרגישים את ההשקה הצולעת, "כוכב נולד" לא עזרה לקשת
האתר החדש של בזק, שנסקר לראשונה בסקר ליולי, התמקם במקום ה-12 בדירוג, בעוד האתר הוותיק של דפי זהב נדחק למקום ה-13
סקר קומסקור לחודש יוני מראה דמיון מפתיע בין הישראלים ליפנים. וכמו בסקר TIM אין חדש בצמרת: וואלה! מובילה ואחריה שאר הישראלים
צמרת האתרים הפופולריים בישראל לא השתנתה בחודש האחרון. וואלה! רשמה את העלייה החדה ביותר והחשיפה עלתה ל-71.6%
אין שינוי בשלושת האתרים המובילים בישראל. גמר "הישרדות" לא הועיל לאתר נענע 10. ספורט 5 עוקף לראשונה את ONE
סקר TIM לחודש אפריל: אתרי נענע 10, קשת ורשת בירידה. יו טיוב מובילה בין אתרי הטלוויזיה. בצמרת המצעד אין כל חדש
סקר TIM לדירוג האתרים בישראל לא מראה מגמות שינוי משמעותיות. וואלה! האתר הישראלי המוביל