סקר TIM פברואר 2012: וואלה! האתר הישראלי המוביל
אתרי זכייניות ערוץ 2 ממשיכים לרכוב על גל תוכניות הטלוויזיה המצליחות שלהן. גזרת האתרים הכלכליים רותחת מתמיד וגוגל מציג ירידה
אתרי זכייניות ערוץ 2 ממשיכים לרכוב על גל תוכניות הטלוויזיה המצליחות שלהן. גזרת האתרים הכלכליים רותחת מתמיד וגוגל מציג ירידה
זכייניות ערוץ 2 נהנות מהרייטינג הגבוה, שמשפיע לטובה על הגלישה במאקו ובאתר של רשת. ירידה משמעותית לכל אתרי אתרי הספורט
גוגל ופייסבוק ממשיכות להוביל את טבלת האתרים הנצפים. 55% מהציבור מהנוער צופה בתכני טלוויזיה דרך הרשת. בשבועות הקרובים יפורסמו תוצאות מערכת המדידה המוסכמת של אתרי האינטרנט