הירוקים הפסידו במאבק על תוואי הרכבת
המאבק על תוואי הרכבת המהירה בין ירושלים לתל אביב הסתיים בהפסד צורב לירוקים. "לכולם ברור שניתן להביא את הרכבת לירושלים בצורה מהירה בלי לפגוע, דרך מנהרה"
המאבק על תוואי הרכבת המהירה בין ירושלים לתל אביב הסתיים בהפסד צורב לירוקים. "לכולם ברור שניתן להביא את הרכבת לירושלים בצורה מהירה בלי לפגוע, דרך מנהרה"
המועצה הארצית לתכנון ובנייה דחתה את חלופת המנהרה מתחת לנחל יתלה, ואישרה הקמת גשר מעל הנחל. החברה להגנת הטבע: פגיעה בלתי ניתנת לשיקום בטבע ובנוף
אכזבה קשה לארגוני הסביבה, שבמשך שנה נאבקו למען חלופה שתשמור על ערכי הטבע הנדירים באזור נחל יתלה. למרות הביקורת על חברת הרכבת, החליטה היום הוועדה לנושאי תכנונים עקרוניים כי הרכבת תעבור בגשר
בדיון מיוחד שהתקיים היום בכנסת בעקבות דוח מבקר המדינה בעניין הקמת קו הרכבת בין ירושלים - תל אביב, הדגישו השרים כי המחלוקת הסביבתית היא לא זו שמעכבת את הפרויקט
במסגרת המאבק לשינוי תוואי רכבת ירושלים תל אביב, הפגינו רבים בטענה שקיימת חלופה שתמזער את הפגיעה בנחל יתלה שבהרי ירושלים
להתנגדותה של החברה להגנת הטבע לתוואי המתוכנן מצטרף גם חתן פרס נובל פרופ' ישראל אומן, בטענה כי ישנן חלופות שלא יפגעו בערכי הטבע