בקרוב לא תצטרכו לנהוג: מנכ"ל אינטל ישראל בטור מיוחד
יניב גרטי על השלב הבא באבולוציה הטכנולוגית: ישראל הולכת לעמוד במוקד של כל המהפכה הזו, תהפוך לאתר עלייה לרגל מכל העולם, של כל מי שקשור לחזון העולם המחובר ולתעשיית הרכבים האוטונומיים
יניב גרטי על השלב הבא באבולוציה הטכנולוגית: ישראל הולכת לעמוד במוקד של כל המהפכה הזו, תהפוך לאתר עלייה לרגל מכל העולם, של כל מי שקשור לחזון העולם המחובר ולתעשיית הרכבים האוטונומיים
מי היא בעצם חברת מובילאיי שעסקת הענק שלה עם אינטל מסחררת את המשק הישראלי ואת עולם הטכנולוגיה? מה זה, איך זה התחיל ולאן זה עשוי ללכת?
על פי הדוח שפרסמה קיה תוקמנה תשתיות יעודיות לכלי רכב אוטנומיים שידברו ביניהם על הכביש כדי לחמוק ממכשולים מסוכנים. גם קנסות חניה יהיו נחלת העבר. "הרכב יוריד אותך בעבודה ויחזור הביתה"
פורד תשווק מכונית אוטונומית בשנת 2021 בלי הגה ודוושות, בעזרתה של חברת SAIPS הישראלית, לאחר שרכשה אותה בעשרות מיליוני דולרים. "העשור הבא יוגדר על ידי האוטומציה"
רכב אוטונומי הוא הלהיט החדש בתעשייה ■ התחום החם שמלהיב משקיעים מרתיע את הצרכנים הקטנים והדרך אל המהפכה עוד ארוכה ורצופה מכשולים עסקיים, משפטיים וטכנולוגיים ■ ניתוח גלובס
מכוניות הניסוי של גוגל כבר נסעו יותר מ-1.6 מיליון קילומטר בכבישים במהלך השנים, אך הן עדיין נקלעות לעתים למצב שבו נהג אנושי חייב לקחת את ההגה לידיו כדי למנוע תאונה
מכוניות ללא נהג צפויות להיות בטיחותיות משמעותית ממכוניות עם נהג אנושי. אלא שהדרך להגשמת החזון ארוכה ורווית אתגרים. לפי מומחה למשפט, "המכונית האוטונומית, ברמה כזו או אחרת, כבר בדרכה להפוך מחזון למציאות, אך כמו תמיד החוק מפגר אחר הטכנולוגיה"
יצרנית השבבים האמריקנית Freescale קיימה באוניברסיטת תל אביב מירוץ מכוניות אוטונומיות קטנות בין מספר אוניברסיטאות מובילות. המנצחים הגדולים - מכללת מוסינזון להנדסאים
המכונית ללא נהג של גוגל לא תכיל הגה ודוושות, אבל תוסיף שכבת טכנולוגיה שגבוהה מהיכולת האנושיות ומשפרת את הנהיגה. אז אפשר להישען לאחור ולוותר על הנהג? לא כך כך מהר