בשיתוף טיקטוק ישראל, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
כך משנה טיקטוק את העולם למוזיקאים, למותגים ולפרסומאים
מוזיקה היא מהפרמטרים החשובים והמשמעותיים ביכולת של פרסומת להשפיע על הצרכן, וכשהרבה מהתוכן ברשת הוא וידאו - אפשר להבין למה טיקטוק היא יעד ראשון לאמנים מכל העולם. אי אפשר לדבר על טיקטוק בלי מוזיקה, אבל גם לא על תעשיית המוזיקה כיום - בלי להזכיר את טיקטוק