"מיליארד חטיפים בשנה": השקעת הענק של ענקית הממתקים
אחרי שהשקיעה כבר 6 מיליארד דולר בחמש השנים האחרונות, ענקית הממתקים מארס תוסיף 2 מיליארד דולר להשקעות בייצור בארה"ב עד 2025, כולל מפעל חדש ביוטה שצפוי להביא לעוד 230 מקומות עבודה
אחרי שהשקיעה כבר 6 מיליארד דולר בחמש השנים האחרונות, ענקית הממתקים מארס תוסיף 2 מיליארד דולר להשקעות בייצור בארה"ב עד 2025, כולל מפעל חדש ביוטה שצפוי להביא לעוד 230 מקומות עבודה
היא הפכה להיות אחת הישראליות הכי מצליחות בטיקטוק, אהובה לא פחות באינסטוש גם על קהל העוקבים וגם על המותגים. בפטפוט קל ענתה ליאור מארס על שאלון האופנה והטיפוח שלנו: מה הטריק שלה להתחמקות ממטלות הבית, איפה קונה בזול ועל מה בחיים לא תשלם?
פרסום ראשון: החל מפברואר ימריאו מחירי חטיפי השוקולד מרס, סניקרס, באונטי ואחרים בשיעור של 12%-15%; מארס: "בוצע עדכון נקודתי בפחות מ-10% מהשוק ולא ברשתות השיווק הגדולות"
אנשים רק עכשיו מגלים למה לחטיף סניקרס יש את השם המוזר שלו - וזה מפוצץ להם את המוח
לקראת החזרה ההדרגתית של מוצרי השוקולד של שטראוס אל המדפים, יצאנו לבדוק מה קורה בתחום החטיפים המתוקים. גילינו שתי עובדות מדהימות: מי שזכו מן ההפקר כתוצאה מהריקול לא התביישו להעלות מחירים, אבל אנחנו לא שמנו לב, כי התרגלנו כבר להפרשי מחירים של עשרות אחוזים
M&M's הם אחד המותגים הפופולריים ביותר שיש. סוכריות השוקולד הרב-צבעוניות בצורת כפתורים נמצאות על המדפים מאז 1941 - אך רבים לא יודעים מה מסמלים ראשי התיבות של השם
יותר מחודש לאחר שלקוח מצא חתיכת פלסטיק אדומה בחטיף של החברה, הוחלט על הסרת סחורה שיוצרה במפעל בהולנד, ומיוצאת גם לישראל. היבואנית: הסרת המוצרים מתייחסת בארץ רק לסניקרס מיני; "החברה נערכת לאסוף אותו מהשוק מחר"