רגע לפני חיסול: המשטרה תפסה טיל לאו שנגנב מבסיס צה"ל | פרסום ראשון
במסגרת מבצע "רשת ברזל" שעליו הנחה מפכ"ל המשטרה דני לוי, שוטרי ימ"ר נגב איתרו ברכב ביישוב תל שבע מטול כתף צה"לי גנוב לצד חומרים דליקים שעל פי החשד נועדו לטשטוש ראיות לאחר השימוש בו. המשטרה חושדת כי הטיל היה מוכן לשימוש כחלק מסכסוך משפחות במגזר הבדואי
