מועצת הרשות השנייה אישרה את מסקנות ועדת שחם: התוכן השיווקי יוסדר בחקיקה
המועצה אישרה את המלצות הוועדה לבחינת שוק הטלוויזיה; היקף המכירה המקסימאלי של זמן הפרסום לחברת רכש מדיה יוגבל לטווח שבין 20-25% מכל שעות השידור ביממה
המועצה אישרה את המלצות הוועדה לבחינת שוק הטלוויזיה; היקף המכירה המקסימאלי של זמן הפרסום לחברת רכש מדיה יוגבל לטווח שבין 20-25% מכל שעות השידור ביממה
אחרי יותר מ-30 ישיבות, כולל אחת שפוצצה, הגישה ועדת שחם לבחינת שוק הטלוויזיה את המלצותיה: להסדיר תוכן שיווקי בחקיקה, ולהגביל את מכירת הפרסום לחברות רכש המדיה