עונת "האח הגדול" הייתה איומה בכל פרמטר. הזכייה של גל רובין היא הדובדבן שבג'יפה
"האח הגדול" ניסה שוב למכור את עצמו כמדורת שבט, אבל הגמר של גל רובין בעיקר הזכיר כמה מעט נשאר מהפורמט: פחות שיחות גדולות, פחות דמויות בלתי נשכחות והרבה יותר יחסי ציבור ריקים. אחרי הקידושים, התפילות והנאומים על אמונה, זה הזמן לבקש מבורא עולם הפוגה מהתוכנית
