להיכשל בגדול: "לחיות בקטן" הוא לא יותר מקוריוז
סרטו החדש של אלכסנדר פיין ("אודות שמידט", "היורשים") בכיכובו של מאט דיימון מתגלה כמעשייה אקסצנטרית והזויה, אבל עם כל ההערכה למקוריות וליצירתיות שבו, הוא לא מצליח לרגש ולהצחיק באמת ונותר על תקן קוריוז
סרטו החדש של אלכסנדר פיין ("אודות שמידט", "היורשים") בכיכובו של מאט דיימון מתגלה כמעשייה אקסצנטרית והזויה, אבל עם כל ההערכה למקוריות וליצירתיות שבו, הוא לא מצליח לרגש ולהצחיק באמת ונותר על תקן קוריוז
הוא אולי לא הסרט הכי גדול של אלכסנדר פיין, אבל "נברסקה" מתחמק באלגנטיות ממלכודת הקיטש ההוליוודי וסרט הזקנים הבנאלי, ובדרכו הצנועה, מצליח לרגש ולעורר אהדה כנה
"All Is Lost" עם רוברט רדפורד ו"נברסקה" של אלכסנדר פיין זכו למחיאות כפיים, וכנראה יתחרו על הפסלון המוזהב השנה. וגם: מי יצרה את הפנטזיה הראשונה של הקולנוע הישראלי?
"היורשים", אחד המועמדים הבכירים לאוסקר, מגיע לאקרנים. צפו באחורי הקלעים עם כוכבי הסרט, בהם ג'ורג' קלוני וגם עם הבמאי המצוין אלכסנדר פיין
"היורשים" סובל מפגמים ומשחק בעייתי של ג'ורג' קלוני, אבל מצליח לרגש בזכות התובנה שלא צריך לחכות למוות כדי להתחיל לחיות