אחרי 3 שנים: מנכ"ל קבוצת זאפ, אילן צחי, יסיים את תפקידו
צחי הודיע היום על רצונו לסיים את תפקידו, זאת כחודשיים אחרי שהנפקת קבוצת זאפ נכשלה. כהונתו תסתיים בינואר 2019
צחי הודיע היום על רצונו לסיים את תפקידו, זאת כחודשיים אחרי שהנפקת קבוצת זאפ נכשלה. כהונתו תסתיים בינואר 2019
מנכ"ל זאפ אילן צחי: "חוו"ד של חוכמת ההמונים הפכה לאחד השיקולים העיקריים בבחירת מוצר או שירות. נרחיב הפעילות שלנו בתחום קוסמטיקה ובעולמות הלייף סטייל"
מחליפתו תהיה המשנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות, טל גרנות-גולדשטיין. צחי: "הוט עברה במהלך חמש השנים האחרונות שינוי משמעותי, מקצה לקצה"
הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים: מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים. אילן צחי: "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות"
מינויים חדשים בחברת הכבלים: אילן צחי, סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה ב-3 השנים האחרונות, יחליף את ליאור הלמן, אשר שימש בתפקיד כמ"מ המנכ"ל
צחי מכהן מזה כארבע שני וחצי כמנהל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום. בנוסף יבוצעו שינויים בחטיבת הטכנולוגיה וב-HOT מחפשים מנהל לחטיבה המורחבת