סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר
שלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל, נבחרה לאשת השיווק של חודש ספטמבר על מהלך הקיץ החברתי-חווייתי לבני נוער "2018COCACOLA WOW TOUR 2018"
שלי שמיר קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל, נבחרה לאשת השיווק של חודש ספטמבר על מהלך הקיץ החברתי-חווייתי לבני נוער "2018COCACOLA WOW TOUR 2018"
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן - תאגיד השידור הישראלי, לאיש השיווק של חודש יולי 2018; "בעקבות חזון ה'דיגיטל תחילה'"
השקת ערוץ 12 של קשת היא הזוכה בתואר ההשקה המנצחת לשנת 2017 של איגוד השיווק הישראלי. מנימוקי הוועדה: "על סמך הנתונים, המטרה של קשת להפוך לערוץ ברירת המחדל החדש - הושגה בהצלחה"
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בעינת ינאי כאשת השיווק לחודש פברואר 2015. הנימוק: "חינוך שוק והטמעת מודל ה-Low cost לצרכן הישראלי באמצעות מותג חדש מבית מוכר ומוערך"
איגוד השיווק הישראלי בחר בגולן, מנכ"ל ובעלים של חברת גולן טלקום, כאיש השיווק של שנת 2014 בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר. בשנים קודמות הוענק התואר לאבי כץ, גיא רולניק, אבי ניר ואחרים
מנימוקי הוועדה של איגוד השיווק שבחרה במנכ"ל החינוכית: "המהלך של קובלנץ הביא לשינוי מוחלט של הערוץ, והצליח בפרק זמן קצר להחזיר לערוץ את ייעודו המקורי - לחנך ולאתגר"
איגוד השיווק הישראלי בחר בכץ, היזם והבעלים של רשת בתי הקפה קופיקס, לאיש השיווק של שנת 2013. בעשור האחרון זכו בתואר מיכל המאירי, גיא רולניק, טמירה ירדני ועוד
איגוד חברות הפרסום חתם על הסכם שיתוף פעולה עם BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP. בתוכנית יועברו תוכניות של יזמות קריאטיבית ומנהיגות קריאטיבית, וכן תתקיים ועידה
איגוד השיווק הישראלי: "המהפכה שחולל כץ בשוק רשתות הקפה שלוותה באהדה ציבורית ותקשורתית חסרת תקדים, התבצעה על יחסי ציבור בלבד, ללא פרסום"
מנימוקי איגוד השיווק: "יעבץ אפל חוללה שינוי באופיו של פסטיבל ישראל ובתפיסה הציבורית אותו, והפכה אותו לעדכני ולמוביל השיח התרבותי בישראל"
איגוד השיווק: "פייגלין נבחר בזכות יזום סדרת ה Supernatural-והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג יוקרתי בארץ ובעולם"
איגוד השיווק: מהלך החדשנות שביצע ישראלי בשוק הרצפות העלה את נתח השוק של המותג ב-280%, פי 3 מ-2011
איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"ל חברת סודה סטרים העולמית, כאיש השיווק של השנה "בזכות הפיכת סודה סטרים לאחת מהחברות הישראליות הצומחות בעולם"
מאי נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות החדרת מוצר להזמנת מונית באמצעות אפליקציית סמארטפון המבוססת על "שירות מבוסס מיקום"
איגוד השיווק הישראלי: "הבחירה בבירנבאום נעשתה בזכות המהפך שהובילה החברה, שבמרכזו שינוי התפיסה הצרכנית בתעשיית המשקאות הקלים העולמית"
מנימוקי איגוד השיווק הישראלי: "מתחום קטן, אפור ומשעמם, הצליחה אפרימה להפוך את 'ניקול' למותג מצליח והובילה תהליך שיווקי שמגדיר מחדש את המושג מיתוג"