יאיר לפיד: "בממשלה הבאה נעשה את כל הרפורמות הגדולות שכולם פחדו מהם"
יו"ר האופוזיציה אמר כי הוא ובנט שמחים על החיבור ביניהם, והדגיש כי "זו הדרך הנכונה - איחוד של המרכז מאחורי מנהיג מהימין הליברלי". לדבריו, תיקון במדינה יהיה אפשרי רק אם תהיה פה ממשלה שעובדת בשביל האזרחים ולא בשביל עצמה
