האיום האיראני הגדיל את הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי
מנתוני חברת שבא עולה כי גם המצב המיוחד בעורף שהוכרז במוצ"ש האחרון והמתקפה האיראנית המשולבת על ישראל שהתרחשה במהלך הלילה, הביאו לעלייה חדה בהוצאות האשראי
מנתוני חברת שבא עולה כי גם המצב המיוחד בעורף שהוכרז במוצ"ש האחרון והמתקפה האיראנית המשולבת על ישראל שהתרחשה במהלך הלילה, הביאו לעלייה חדה בהוצאות האשראי
כיצד יגיב בעל עסק כאשר חברת האשראי מודיעה כי תחדל מלספק לו שירותי סליקה והאם היא רשאית לעשות כן? עו"ד איתי אנשל, מומחה לליטיגציה מסחרית, מדריך כיצד יש לפעול במקרה כזה
ההוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי במרץ 2024 עמדו על 42.407 מיליארד שקל והיו גבוהות בשיעור של 2.6% לעומת מרץ 2023
לדברי רן עוז, "זו תקופה מורכבת עם שונות גדולה. יש ענפים שנפגעו ולא התאוששו כמו התיירות והנופש. בעקבות המלחמה ייקח לנו קצת יותר זמן להגיע ליעדי הצמיחה"
חמישה חודשים מפרוץ מלחמת חרבות ברזל, בודקת חברת שבא את נתוני ההוצאות בערים המרכזיות במהלכה: מסיכום הנתונים ניכרת התאוששות וחזרה לשגרה בערי הדרום לעומת ירידה בהוצאות בערי הצפון
הורים שרוצים לחנך את ילדיהם לעצמאות כלכלית ואחריות על ניהול דמי הכיס שהם מקבלים, זקוקים לאמצעי כמו כרטיס נטען שיהפוך את התהליך לנוח, יעיל ופשוט לתפעול. יצאנו לבדוק אילו חברות מציעות כרטיסים נטענים, מה ההבדלים ביניהם ואיך זה בכלל עובד?
בחודש פברואר 2024, החודש החמישי שבו מתנהלת מלחמת "חרבות ברזל", הפעילות העסקית במשק המשיכה להציג נתונים חזקים עם עליה של 9.4% בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי לעומת פברואר 2023 ועליה של 14.1% נרשמה בחנויות הפיזיות. כמה השפיע יום הבחירות על הנתונים?
יום הבחירות המקומיות שהתקיים אתמול (27.2), היה אחד מימי השיא בהוצאות אשראי עם סך של יותר מ-1.577 מיליארד שקל, עלייה של יותר מ-24% בהוצאות לעומת יום הבחירות האחרון לכנסת שהתקיים בנובמבר 2022
גורמים זדוניים ברשת מנסים "לדוג" פרטים אישיים, סיסמאות ופרטי אשראי באמצעות התחזות בסמס, במיילים וברשתות החברתיות. כיצד תזהו ותתגוננו מפניהם? הכל מתחיל בערנות
סכום ההוצאה היומי ברכישות אונליין בינואר הסתכם בכ-800 מילין שקל ושבר את השיא הקודם שנקבע ביולי 2023; ההוצאות בכרטיסי אשראי בחודש ינואר 2024 עמדו על 41.7 מיליארד שקל, עללייה של 6.2% לעומת ינואר 2023
נתוני הוצאות האשראי מצביעים על פגיעה קשה של עסקים בגבול הצפון עם עד 75% ירידה בפעילות העסקית, לעומת עסקים בקו האש הדרומי שפעילותם ירדה בעד 60%. טבריה ואילת ממשיכות לספוג פגיעה כלכלית משמעותית
בשבוע ה-16 של מלחמת "חרבות ברזל" (21 עד ה-27 בינואר), נרשמה עליה בשיעור של 1.1% בהיקף ההוצאות לעומת הממוצע השבועי בשנת 2023, לפני תחילת המלחמה. כך עולה מנתוני חברת שבא, מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי
חברת שבא מפרסמת את נתוני ההוצאות בערים מרכזיות בדרום, בצפון, במרכז ובשפלה בישראל במהלך מלחמת "חרבות ברזל". בשבועיים הראשונים של ינואר נרשמו הוצאות בהיקף שמעיד על חזרה לשגרה ואף עליה בפעילות העסקית הממוצעות שידענו טרום המלחמה
מבדיקת ההוצאות של הישראלים מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" ועד כה, נרשמו תנודות חדות במצב הרוח הלאומי שהשפיעו באופן ניכר על ההוצאות. בשבוע החולף, שהיה השבוע הראשון בשנה האזרחית החדשה (2024), נרשמה ירידה של 9.7% בהוצאות של הישראלים בהשוואה לשבוע ממוצע ב-2023
בשבוע החנוכה הגיעו הוצאות הציבור ל-8.803 מיליארד שקל - ירידה של 3.2% בלבד לעומת שבוע ממוצע לפני המלחמה
המיזם "עוטף לעסק", שהוקם ע"י הסוכנות היהודית, חברת שבא, אחים לנשק ושותפים נוספים, במטרה לסייע לעסקים שפעילותם נפגעה בעקבות המלחמה, העניק עד כה לכ-1,500 עסקים קטנים מענקי חירום מידיים בהיקף כולל של למעלה מ -12 מיליון שקל
חברת שבא מפרסמת את נתוני ההוצאות בערים מרכזיות בישראל במהלך מלחמת "חרבות ברזל", לפיהם ניראה כי ההתאוששות שנרשמה במהלך שבוע ההפוגה נמחקה עם החזרה ללחימה וכי הערים הקרובות לקו האש סופגות ירידות חדות בפעילות העסקית
כצפוי, הערים שנפגעו הכי קשה מתחילת המלחמה הן אלה שנפגעו באופן ישיר כמו שדרות וקריית שמונה, שבהן ההוצאות בכרטיסי אשראי ירדו בכ-80%. גם בערים נוספות נרשמה ירידה בהיקף של עשרות אחוזים
המלחמה הביאה לירידה של 7.4% בהוצאות החודשיות באשראי - פער של יותר מ-2.647 מיליארד שקל
נמשכת מגמת ההתאוששות בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי: בשבוע ה-4 למלחמה ההוצאות של הישראלים היו נמוכות רק ב-12.4% מהיקף ההוצאות בשבוע ממוצע במהלך שנת 2023
מניתוח הנתונים שקיימה אמריקן אקספרס על מכירות אונליין בחודש נובמבר בקרב צרכנים בישראל, ניכר כי השנה קנינו יותר מאתרים מקומיים. 61% ממחזור המכירות אונליין באתרים בארץ לעומת 53% בשנה שעברה. מנכ"ל אמריקן אקספרס: "נמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי"
בהמשך לשבוע שעבר שבו נרשמה התאוששות מתונה של 5.6% בהיקפי הקניות של הציבור, בשבוע השלישי ללחימה נראו ניצנים של שגרה כשהיקף ההוצאות בכרטיסי אשראי עלה ב-8.3% בהשוואה לשבוע שעבר וב-15.6% בהשוואה לשבוע הראשון ללחימה
מבדיקה שערכה חברת שבא על הוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי, בשבוע השני של מלחמת "חרבות ברזל" חלה עלייה של 5.8% בסך ההוצאות לעומת השבוע הראשון שלה. סך ההוצאות עדיין נמוך ב-24.5% בהשוואה לשבוע ממוצע בשנת 2023
בימים מתוחים אלה, כשכולנו נחשפים לכמויות עצומות של אינפורמציה מערוצי התקשורת השונים ומחוברים לטלפון הנייד רוב היום, הסיכוי ליפול קורבן להונאה דיגיטלית - גבוה מתמיד. ריכזנו המלצות כיצד להימנע מאירועי הונאה בימים בהם אתם רק רוצים לתת ונוכלים רק רוצים לקחת
מניתוח תשלומי האשראי ניכרת ירידה משמעותית בהיקף ההוצאות: הפסקנו לקנות בגדים וכלי בית, מוציאים יותר בסופר
הריבית הגבוהה, הפיחות שהביא לעליית מחירים והזינוק בשכר הדירה גרמו לנו להוציא פחות לקראת החג: בהשוואה לתקופה המקבילה שנה שעברה, נצפו ירידות במחזורי הקניות בכרטיסי האשראי, בגובה הקנייה הממוצעת ובכמות העסקאות במרבית ענפי המסחר ותחומי השירות בישראל
חודש אוגוסט ידוע בהוצאות גבוהות, במיוחד עבור משפחות עם ילדים בחופשה. על פי נתוני חברת שבא, ההוצאות בחודש אוגוסט 2023 שברו את שיא ההוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי, שלראשונה חצה את רף ה-42 מיליארד שקל, עליה של 8.3% בסך ההוצאות בהשוואה לשנה שעברה
מקסימום רווח: מדוחות חברת האשראי Max עולה כי הרווח הנקי ברבעון השני של 2023 הסתכם ב-71 מיליון שקל והכנסות החברה במחצית הראשונה צמחו בכ-25% והסתכמו בכ-1.1 מיליארד שקל, 537 מיליון שקל מתוכן ברבעון השני
גם בחודש יולי 2023 נמשכה מגמת הצמיחה בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי, שהסתכמו בסכום כולל של למעלה מ-41 מיליארד שקל - עליה ניכרת של 6.2% בסך ההוצאות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
באפ טכנולוגיות (BUFF) משיקה את כרטיס האשראי הראשון מסוגו לגיימרים בשיתוף עם ישראכרט. על פי הנמסר, הכרטיס יאפשר למחזיקיו לצבור נקודות בכל קנייה מזכה וליהנות מהטבות ייחודיות ברכישת מוצרי גיימינג ואף לחסוך בממוצע כ-3,000 שקל על מוצרי גיימינג
פעם לפני נסיעה לחו"ל היו מזהירים מפני כייסים, אבל בעידן שבו הסמארטפון הוא גם הארנק, הגנבים כבר לא צריכים לשלוף אותו מהכיס שלנו. מנכ"ל ויזה בישראל מספר מה עושה החברה כדי למנוע גניבות דיגיטליות
מועדון הצרכנות של רשת 'המשביר' ומועדון PowerCard של CAL, מרחיבים את הצעת הערך ללקוחות שני המועדונים. במסגרת השת"פ, לקוחות 2 המועדונים שצברו נקודות ו-CASH BACK יוכלו מעתה, לממשן הן בסניפי 'המשביר' והן ברשתות גדולות אחרות כמו הום סנטר וטויס אר אס
לקראת חופשות הקיץ והחגים כאל משיקה הצעת ערך ייחודית Cal.travel - ממשק קל ופשוט בעברית המציע אלפי אטרקציות בעשרות יעדים ברחבי העולם
במאי 2023 נרשם זינוק של 7.2% בהוצאות בכרטיסי אשראי לעומת מאי אשתקד. ההוצאה היומית הממוצעת עמדה במאי על סכום של 1.321 מיליארד שקל - עליה חדה של 9.2% לעומת אפריל 2023; עליה של 7.7% נרשמה בהוצאות בעסקאות אונליין שהגיעו לשיא חדש 23.944 מיליארד שקל
כאל רשמה ברבעון הראשון צמיחה בכל הפרמטרים העסקיים. מכירת בית כאל בגבעתיים סיימה לרשום רווח חסר תקדים
הפניקס גמא מעדכנת על ירידה בצריכה ברכישות בכרטיסי אשראי בשבוע שעבר, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה; הירידות העיקריות הורגשו בענף החשמל והאלקטרוניקה, בענף האופנה ובענף התיירות ובתי המלון
בשל אי הוודאות הכלכלית ועליות המחירים, ועל מנת לענות על הצורך הגובר של הישראלים בניהול פיננסי גמיש ומותאם, ישראכרט מצעיה שירות חדש, שיאפשר ללקוחות פרטיים להקפיא את תשלומי ההלוואה (כל סוגי ההלוואות), עד לשלושה חודשים
מגמת הזינוק בהוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי שמתקיימת בחודשים האחרונים, נבלמה במהלך חודש אפריל, וכן נרשמו ירידות משמעותיות בהיקף העסקאות הפיזיות ובמשיכות מזומן מהכספומט. שב"א: "המתיחות הביטחונית ומיעוט ימי העבודה בשל חג הפסח, הם שהובילו להוצאות מתונות יותר"
רשת "ויקטורי" השיקה היום כרטיס אשראי בשיתוף פעולה עם חברת Max. הכרטיס החדש מקנה לבעליו הטבות ייחודיות והנחות ברשת לצד ההנחות והמבצעים הקבועים לחברי המועדון והלקוחות. הכרטיס מיועד לשימוש לקוחות כל הבנקים, והוא מכובד בארץ ובעולם
לקראת השקת רשת המזון הבינלאומית קרפור בישראל, הממונה על התחרות אישרה את שיתוף הפעולה בין אלקטרה צריכה, כאל ובנק הפועלים, להקמת מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי חוץ בנקאי. "צרכנים ישראלים יוכלו ליהנות מהטבות חסרות תקדים ברשתות מזון, חשמל ואופנה בכרטיס אחד"
נתוני ישראכרט להוצאות שלנו במהלך חג פסח האחרון, מלמדים על גידול של 14% בהוצאה הכוללת בהשוואה לפסח 2022. גידול משמעותי (27%) ניכר גם בהיקף העסקאות מול בתי עסק בחו"ל, הן עבור חופשות והן עבור קניות בחנויות הפיזיות ובאונליין
השוק מתרחב, סף הכניסה יורד: הדוח השנתי של Cybersixgill ל-2022 חושף את הטרנדים ברשת האפלה: פחות הונאות בכרטיסי אשראי, אבל הנוכלים מצאו דרכים "לפצות"
לראשונה, הישראלים הוציאו יותר מ-40 מיליארד שקל בחודש אחד. על פי נתוני שב"א, סך ההוצאות במרץ 2023 הגיעו ל-41.267 מיליארד שקל, גידול של יותר מ-10.4% לעומת מרץ 2022. הרכישות הפיזיות בבתי העסק צמחו ב-13.7% והגיעו לשיא של 17.491 מיליארד שקל
חברת גמא ניהול וסליקה מקבוצת הפניקס, מפרסמת נתונים עדכניים על הצריכה בישראל בכרטיסי אשראי, לקראת פסח. הפרסום מעיד על מגמות מעורבות בצריכה בתקופת ההכנות לחג השנה. מה נשתנה?
לאחר חודשים של משא ומתן, חתמו ההסתדרות, ועד עובדי MAX והנהלת חברת האשראי על מענק בסך כולל של 35 מיליון שקל, בכפוף להשלמת עסקת המכירה לכלל אחזקות. יו"ר הסתדרות המעו"ף: "אנחנו מברכים את העובדים שהוכיחו שהם מנוע הצמיחה של החברה. ההסכם שאליו הגענו הוא מאוזן"
בפברואר 2023 הוצאנו סכום של 35.055 מיליארד שקל בכרטיסי אשראי - גידול של יותר מ-10% לעומת פברואר 2022. הרכישות אונליין צמחו ב-10.1% בפברואר ל-20.576 מיליארד שקל המהווים 58.7% מההוצאות. סמנכ"לית שבא: "קיימת הסטה להוצאות באשראי במקום המחאות ומזומן"
מדוחות חברת האשראי עולה כי הרווח הנקי השנתי עלה ב-110% והסתכם ב-248 מיליון שקל, הרווח הנקי לרבעון האחרון עמד על 65 מיליון שקל. הכנסות החברה צמחו בכ-30% והסתכמו בכ-1.82 מיליארד שקל
ישראכרט משיקה כרטיסים חדשים עם הצעה להחזר כספי הגבוה בענף. לראשונה תתאפשר גם צבירה משפחתית משותפת. מהחברה נמסר: "הכרטיסים החדשים צפויים לשנות את כללי המשחק. הלקוחות כבר לא מסתפקים בכרטיס פונקציונלי, הם רוצים תמורה ברורה ופתרונות ראויים לעידן יוקר המחיה"
תחום המימון החוץ בנקאי בנקודות מכירה, נחשב לאחד החמים בעולם הפיננסיים וכעת, BUY בקלות וחברת הפינטק נאייקס, מציגות פתרון תשלום חדשני שיאפשר לגופים פיננסים להעמיד בנקודות המכירה, קופות בשירות עצמי לטובת צרכנים שיירצו לשלם בהוראת קבע ישירות מחשבון הבנק
חודש ינואר 2023 רשם עלייה חדה (16.2%) בהוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי בהשוואה לאשתקד, עם תוספת סכום של 5.5 מיליארד שקל, ובמקביל, בתי העסק מציגים צמיחה של 17.7% במכירות. סמנכ"לית שבא: "הזינוק בהוצאות קשור לשינוי בהרגלי הצריכה של הציבור בישראל"