התשוקה לנעליים: קייט מוס בקמפיין חדש לג'ימי צ'ו
המעצב השיק קולקציה חדשה לקראת העונה הקרה וגייס את הדוגמנית הכי אייקונית בתעשייה. התוצאה: קמפיין סופר סטייליש רווי סגנונות, שאת כולם מחזיקה מוס במופתיות ששמורה רק לסופר מודל בדרגתה
המעצב השיק קולקציה חדשה לקראת העונה הקרה וגייס את הדוגמנית הכי אייקונית בתעשייה. התוצאה: קמפיין סופר סטייליש רווי סגנונות, שאת כולם מחזיקה מוס במופתיות ששמורה רק לסופר מודל בדרגתה
חברת נעלי היוקרה ג'ימי צ'ו נרכשה על-ידי מייקל קורס בסכום עתק. המותג שהתרחב מאז ייסודו גם לתיקים, משקפי שמש ובשמים, הוא שם חוזר בכל אירוע שטיח אדום. 12 עובדות מעניינות לצד תיעוד הכוכבות בנעליים מהחלומות. מי נעלה אותן הכי טוב? הצביעו והשפיעו
אחרי שרכשה את מותג נעלי היוקרה הבריטי, מציבה החברה של מעצב העל מניו יורק את המטרה הבאה במסע להפיכת ענקית אופנה עולמית: "חברות קטנות לא מעניינות אותנו"
חברת מוצרי האופנה של המעצב מניו יורק רוכשת את מותג העל הבריטי תמורת כ-1.2 מיליארד דולר. מדובר בפרמיה של כ-36% מעל מחיר השוק בעת הכרזת המכירה
השחקנית הצעירה שכבר ביססה לעצמה מוניטין של אייקון אופנה, משיקה שיתוף פעולה עם בית האופנה הנחשק. בתפריט: מסנדלי עקב בגובה אקסטרימי דרך סניקרס לבנות ועד עקבי סטילטו מנצנצים. החדשות הטובות: הדגמים כבר נחתו בישראל
התצוגה שהתקיימה הבוקר במוזיאון תל אביב לאמנות הציגה סגנון סבנטיז פריזאי עם נגיעות של ניינטיז, בשילוב רשימה נוצצת של מותגי ייבוא חדשים, ביניהם ברברי, ויקטוריה בקהאם, ג'ימי צ'ו, ראג אנד בון ואירו. ולצד האופנה המשובחת, הועבר גם מסר נשי עוצמתי
הדוכסית מקיימברידג' השאירה בארמון את עקבי הסטילטו הסופר דקיקים שלה לטובת נעלי ג'ימי צ'ו חדשות עם עקבים רחבים יותר בגובה של "רק" 9 סנטימטרים. להליכה בדרכי עפר חוקים משלה
סופסוף נחשף הקמפיין החדש של קית הרינגטון כוכב "משחקי הכס" עבור בושם הגברים של ג'ימי צ'ו וקולקציית סתיו-חורף 2014-15. מי שאמר שאינך יודע דבר ג'ון סנואו, טעה לחלוטין
בגיל 46 ניקול קידמן חושפת רגליים אינסופיות ומראה צעיר להפליא בקמפיין טרום-סתיו 2014 של מותג הנעליים היוקרתי
קיט הרינג, הלא הוא ג'ון סנואו המסוקס ממשחקי הכס, נבחר לככב בקמפיין הגברים לחורף 2014-15 של מותג האקססוריז היוקרתי ג'ימי צ'ו. מה קרי בראדשו הייתה אומרת על כך?
קמפייני הענק לקולקציות הריזורט, שמציפים כעת את המגזינים הגדולים, הם יותר מממתקים נהדרים לעיניים. כל אחד מהם מקדם את עולם האופנה למציאות נטולת עונות, שבה לקיץ או לחורף אין שום משמעות
אחרי שהפכה נעל בית מפרוות כבשים לפריט אופנתי מבוקש, חברת UGG משתפת פעולה עם מותג נעלי היוקרה ג'ימי צ'ו
מעצב הנעליים ג'ימי צ'ו השיק קולקציה משותפת עם H&M - סיבה ממש טובה לנשים דלות אמצעים שמאובזרות ברגליים ארוכות לבוא ולקחת כמה זוגות בחינם. וואלה! סלבס וקארי בראדשו הוזמנו ונעדרו
נשים שמכירות את רף המחירים של המותג, לא יבהלו מהשקעה של 2,225 שקלים לזוג משקפיים. לדפדף בגלריית תמונות לעומת זאת, לא יעלה לכם
H&M הודיעה כי היא עומדת להשיק קולקציית קפסולה חדשה בשיתוף ג'ימי צ'ו. בתפריט: עקבי סקסטילטו ואקססוריז נוצצים